Inmiddels ben ik erachter dat de 70MPH die ons in de eerste vlucht is aangeleerd wel wat conservatief is: het leek niet voor niets een anti-zwaartekracht-machine….;-) Nu weet ik dat de stall-snelheid ergens rond de 40MPH ligt, en de landingssnelheid daarmee op 52MPH. Landingen zijn nu een eitje! (met nul-wind… Laat staan met tegenwind)
Blog van het bouwen van een experimenteel vliegtuig aan de hand van een kit. Gewoon in Nederland, met materialen die je gewoon kunt kopen. En het geheel vliegt ook nog - en hoe! Het is een twee-persoons vliegtuigje, dus wie weet wil jij een keer mee....?? Met dank aan aan Joe & Chris Amble, Jan G. (& Karien natuurlijk), Simon W, Bas K, Thomas vd H, Wim B, Ruud S, Bernadette L, Rogier K., Aad en alle, alle anderen!
dinsdag 3 december 2013
Testen & Genieten
Inmiddels ben ik erachter dat de 70MPH die ons in de eerste vlucht is aangeleerd wel wat conservatief is: het leek niet voor niets een anti-zwaartekracht-machine….;-) Nu weet ik dat de stall-snelheid ergens rond de 40MPH ligt, en de landingssnelheid daarmee op 52MPH. Landingen zijn nu een eitje! (met nul-wind… Laat staan met tegenwind)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten