zondag 16 september 2012

Toebehoren

Ben begonnen met een POH: een Pilot Operating Handbook. Good old knip & plakwerk, onder het bekende motto: beter goed gejat als slecht bedacht.Toch nog een hoop werk, en het is bovendien een levend document, waarvan feiten en cijfers als stallspeed, brandstofverbruik en breedte in opgevouwen toestand t.z.t. zullen kunnen worden toegevoegd.

De romp staat inmiddels op het nieuwe landinggestel, erg prachtig.
In de werkplaats omgedraaid, zodat de staart nu achterin staat, en de voorkant bij de werkbank. Op die manier is de bedrading makkelijker te volmaken, en kan de motor straks makkelijker worden ingehangen.

Voor de motor is in de muur en het plafond een haak aangebracht, om straks de lier te steunen.
Voorts ben ik verder gegaan met de bedrading (spaghetti). Om er vervolgens achter te komen dat de toerenteller die Joe bij het project leverde een Jabiru-model is, met een max toerental van 3500 - waar een Rotax-motor in cruise 5500PM haalt.....
De toerenteller dus op internet te koop aangeboden & te hulp gegaan bij Thom. die had gelukkig nog materiaal liggen, dus dat wordt opgelost..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten