dinsdag 13 november 2012

motorisch

Pfoei, wat heb ik veel gedaan! Ik bedoel: er komen hier mensen in de garage, en die zeggen dat dan - en dan denk ik: mwah... Maar nou lees ik de blog eens terug en valt me op: wat heb ik in korte tijd veel gedaan!
Dezer weken ook weer: Radiator ondergebouwd (met alle pijperij die daarbij komt kijken -  pfoeiiii), radioantenne geplaatst, transponderantenne geplaatst, headset aansluitingen afgemaakt, doorvoer voor frisse lucht voor in de cabine gemaakt, gasclator een vaste plek gegeven, brandstofleidingen gezekerd, remsysteem afgemaakt - en nog veel meer. Veel gedoe soms, maar wel errug leuk hoor!
Kom, ik laat je wat platen zien:
koel lucht slang voor de cabine
de witte rol is draderij voor de radio

antenne voor de radio
(strak spuitwerk he?)
radiator (heeeel gedoe!!)
en Tx antenne (achter landinggestel)
doorvoer bevestiging radiator in de vloeren




console met stekkers voor headsets
koelpijp voor radiator (maximaal gedoe..)

gascolator en koelpijp doorvoer..pffft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten