dinsdag 20 september 2011

Romp bekleden

bevestigingbeugels voor afdekplaten

Doorvoer stuurkabel en static

Richtingroer mét ontluchtinggaten

Afwerking buttrib

Afwerking buttrib


Buttrib van binnen - mooi....

Rechter raampje

Binnenkant cockpit

Voor echies...
Kijk: nu komen we ergens! Behoorlijk meters kunnen maken - en nog allemaal ruim boven de 15 graden Celcius.
Met verontschuldiging voor de rommelige opzet van deze pagina - als ik weet hoe zal ik het re-stylen. Voor nu lijkt het me meer belangrijk dat je de platen te zien krijgt ;-))
Romp bekleden was kinderspel na de vleugels. Lang Leve PolyFibre. Alleen het richtingroer was een uitdaging. Dacht ik, voordat ik aan de buttrib begon. De manual waaschuwde al, en het is waar: daar zit oneigenlijk veel werk in (zie fotos). Maarja: je ziet het vanuit de cockpit, en bovendien kun je er met geen enkel tooltje goed bij, dus het werkwoord Aankloten was weer aan zet. Wel mooi geworden, toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten